Bahagimu Deritaku.....~~~

Ku dengar kau cinta sangat padanya

Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa

Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu

Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima

Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Yang pasti aku tak mau lupakan cinta

Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu

Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu

Mengapakah aku jadi lemah

Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Assalamualaikum semua... 

mesti korang dah baca lirik kat atas nie kan... atau mungkin ada yang pernah dengar lagu nie kan... ataupun ada yang pernah mengalami kejadian sama macam lirik lagu kat atas nie... hahahahaha termasuk la aku skali... kesian kan....

"Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya"

memang aku pernah alami kejadian nie... sekarang nie pun tgh alami kejadian nie... hahahahaha.. memang siksa sangat bila orang yang kita suka tu tak tau yang kita nie sayang n cinta gile kat dia... tapi kan kadang2 perasaan nie pun mainkan peranan gak... ye la kan sekejap nak suka sekejap tak suka... sekejap cemburu.. sekejap tak... tapi aku rasa mggu nie memang minggu aku cemburu dengan tapi aku pun tak tau apasal... hish rumitnya perasaan nie....


'Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu'

masih sama macam statement atas tadi tapi memang dah jadi kat aku... aku memang tau sangat ko sayang gila kat dia tapikan apsal ko asyik denied perasaan ko kat dia tapi pada masa yang sama ko layan dia and kasi respon kat aku... haih.... tak salah kan kalo nak mengaku aku boleh terima pun tapi ko sembunyi2 la berhubung ngan dia, keluar dgn dia... haih... sakit nya hati... hahahahahaha.... memang la aku tak dpt ubah perasaan ko pada dia tapi aku still boleh cuba kan....

tapi mungkin kita tak di jodohkan untuk bersama kalo pikir balik pun mungkin aku memang tak nak kat ko tapi... aku tak suka ada perempuan lain dapat ko... adoh......... gila ah....

TOLONG AKU...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




hugs-and-kisses

0 comments:

Post a Comment